پست مخصوص قرقاطــــی
یه معلم داشتیم تو کلاس میگفت شغل ما، شغل انبیاست
منم اومدم خود شیرینی کنم
گفتم انبیا که همشون چوپانی میکردن !
نه گذاشت ، نه برداشت گفت منم دارم همین کارو میکنم دیگه گوسفند :|
“خدا حفظش کنه زیادی رک بود…”
خییییییلی...



پیامک شوهر به زن : نترس
من از پله های اداره افتادم
 بیهوش شدم خانوم جهانپور منو رسوند بیمارستان
 بهوش اومدم احتمال خونریزی مغزی هست
پای چپ و دنده راستم شکسته
.
.
.
.
زن :خانم جهانپور کیه؟





یه سوال ذهنمو درگیر کرده!!
وقتی میریم خرید
.
.
.
یعنی وقتی بر میگردیم خر نیستیم؟؟؟





میخواستیم غذا سفارش بدیم داداشم میگه من دو پرس میخورم
.مامانم میگه چرا دو پرس
؟میگه یکی واسه خودم
 یکیم واسه کودک درونم



یکی از هزاران سخن ارزشمند بابام درباره رانندگی من:
بابا جون هیچوقت نگو من مقصر نیستم
 تو همیشه مقصری حتی اگه حق با تو باشه!!



تو داروخونه بودم یه اقایی اومد گفت:
کرم ضد سیمان دارین؟
فروشنده با تمسخر گفت:
ایرانیشو میخوای یا خارجیشو؟
مرده گفت:
از وقتی کارگر ساختمون شدم دستام زبر شده
نمیتونم صورت دخترمو ناز کنم خارجیشو بده..


سر قبر من کجاست؟
مکانی زیبا دیدنی توریستی و مسرت بخش
 که مردان ایرانی برای سفر در تعطیلات
 به زنان خود وعده میدهند!!!!!!
کجا بریم؟سرقبر من
 


نظـر یــآدِتونــ نَرهـ

نظرات شما عزیزان:

گیتی
ساعت15:51---23 خرداد 1393
پرچم پرسپولیسیا همیشه بالاس خیلی عالی که توهم پرسپولیسی هیستی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:پست+مخصوص , | | نویسنده : محمدصادق عباسی |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.